2008. szeptember 21., vasárnap

jájj

hehe.
vááá.
na, izé.
irodalmat csinálok épp, vagymi.
huh.
előszöris, írt az Eszter! jaj istenkém, el se hiszem. mondjuk durva, durva, hogy nem tudok visszaírni épp, mert összeszarom magam minden karakterleütésnél. őt szerettem a világon a legjobban, és 9-10 hónapja megszakadt a kapcsolatunk. én úgy éltem meg, mintha a szerelmem halt volna meg autóbalesetben, pedig nem voltunk mi szerelmesek, csak olyan nagyon összenőtt barátosok.
és akkor írni kezdtem neki a Feriről, és akkor sok szép eszembejutott, és akkor rá is írtam a Ferire, hogy Pécsen van-e, (reménykedtem, hogy mesterséges inspirációt nyerek a hajmosásra), erre ez a majom le *kicsikém*-ez, meg aszongya: "veled mi a szitu?".
lassan újra meg kell néznem a Francia csókot. rég hallottam már Meg Ryan bölcsességét - miszerint - "minden férfi faszkalap"...
na jó, nem is. de akkoris! kreatívabbra nem futotta *nyuszifülbogyó*?
dszigfoiwEHIFDSAGT78WHqwj
nah. ez egész megnyugtatott.
vá.
nah, ennek értelme nem sok, de legalább tudom, hogy működnek élesben az ujjaim. csak tudnám, Eszternek mit írjak...
najó. mielőtt tonnaszámra gyártom a szart, lépek.
cigi.
ma a 12. igaz, ebből 8-at az elmúl 1 órában...
öm.
ennyi.
asszem.

1 megjegyzés:

roomann írta...

nahát.. látom rákaptál a blogolásra.. én ennek csak örülök :)
hajrá!